Strona GłównaUsługiWynajem hal, magazynów, biur

HALE / MAGAZYNY / BIURA

Prowadzisz działalność wymagającą magazynu, biura, placu lub poszukujesz hali pod lekką produkcję?

Sprawdź naszą ofertę wynajmu przestrzeni magazynowych, produkcyjnych, przemysłowych z węzłami socjalnymi i dostępnymi placami. Posiadamy magazyny o powierzchni od 100 do 7000 metrów kwadratowych, a jeśli potrzebujesz mniejszych pomieszczeń mamy w ofercie kontenery morskie. Mamy również w ofercie powierzchnie biurowe o wielkościach od 16 do 2500 metrów kwadratowych, z możliwością adaptacji zarówno wielkości jak i standardu wykończenia stosownie do potrzeb i oczekiwań klientów.

Dlaczego warto z nami?

Świetna lokalizacja z łatwym dostępem do dróg krajowych i autostrad.

Możliwość dostosowania wynajmowanych powierzchni do potrzeb najemcy.

System dróg wewnętrznych na obiekcie i rozbudowana sieć parkingów.

CO WARTO WIEDZIEĆ?

Najczęściej poruszane kwestie przy wynajmie hal, magazynów, biur

UMOWA

Umowa najmu to określenie wzajemnych relacji między Najemcą, a Wynajmującym. Może zawierać wszystko co ustalą strony w ramach obowiązującego prawa oraz zasad obowiązujących na terenie obiektu. W naszej umowie najmu powinny się znaleźć określone przepisami obligatoryjne elementy, których nie można pominąć. Mając na uwadze specyfikę Najemcy, warto również zawrzeć w umowie wszelkie inne uzgodnienia, które pozwolą na uniknięcie późniejszych nieporozumień. Projekt umowy przedstawiany jest po zaakceptowaniu oferty. Warunki każdej z umów są indywidualnie negocjowane z klientem.

Istotnym elementem umowy najmu jest określenie praw i obowiązków stron co do wynajmowanego lokalu. Jest to kwestia indywidualna każdej umowy i stron ją zawierających. Przykładowo w umowie może znaleźć się np. obowiązek wynajmującego: zapewnienia sprawnego działania istniejących instalacji i urządzeń związanych z budynkiem itp. Natomiast obowiązkiem najemcy może być utrzymywanie wynajętego lokalu we właściwym stanie technicznym, dokonywanie drobnych napraw i konserwacji związanych z bieżącym użytkowaniem lokalu, naprawa powstałych w wyniku użytkowania zniszczeń etc.

Po zawarciu umowy w dodatkowo sporządzonym  protokole dokonywany jest opis stanu technicznego lokalu. Znajdują się tam informacje związane z wyposażeniem lokalu, standardem itp.

WARUNKI / OPŁATY

W umowie najmu określona jest wysokość miesięcznego czynszu, jaki najemca będzie zobowiązany uiszczać na rzecz wynajmującego, gdyż umowa najmu co do zasady jest umową odpłatną. Czynsz określany jest w kwocie netto. Czynsz najmu wraz z podatkiem VAT Najemca wpłaca na konto Wynajmującego podane na fakturze VAT. Propozycje wysokości czynszu przedstawiamy w ofercie. Stawki za metr kwadratowy uzależnione są od rodzaju wynajmowanej powierzchni oraz standardu, jaki na danej powierzchni oferujemy. 

Poza czynszem przez Najemcę ponoszona jest również opłata eksploatacyjna, odpowiadającej udziałowi Najemcy w wydatkach poniesionych przez Wynajmującego w związku z usługami świadczonymi przez Wynajmującego na rzecz Najemcy. Opłata ta obejmuje także podatki zapłacone przez Wynajmującego oraz składki ubezpieczeniowe płatne przez Wynajmującego ubezpieczycielowi z tytułu ubezpieczeń majątkowych budynku, obiektu lub urządzeń, odpowiedzialności cywilnej Wynajmującego w związku z prowadzoną działalnością, a także wszelkie opłaty związane z utrzymaniem obiektu, w tym podatek od nieruchomości, opłata deszczowa i opłaty za użytkowanie wieczyste.

Dodatkowo Najemca ponosi koszt mediów (wg. zużycia), monitoringu oraz parkingu.

BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo ma ogromne znaczenie dla działalności biznesowej. Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego dokładamy wszelkich starań, ażeby czuli się Państwo komfortowo na naszym terenie, który to jest w całości ogrodzony, monitorowany i dozorowany.

Rozumienie zagrożeń jest kluczowe, my jednak oprócz tego wprowadzamy do naszego działania funkcje i rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa, tak aby Twoja firma mogła działać bez obaw.

DOSTĘPNE POWIERZCHNIE MAGAZYNOWE I BIUROWE

Oferujemy do wynajmu hale magazynowo – produkcyjne wraz z zapleczem socjalno-biurowym o wielkości od 100 do 7.000 m2 oraz powierzchnie biurowe o wielkości od 16 do 2.500 m2,  z możliwością adaptacji zarówno wielkości jak i standardu wykończenia stosownie do potrzeb naszego klienta.

Analizujemy na bieżąco wymogi klientów i zmieniające się trendy branżowe, aby zawsze pozostać konkurencyjnymi w oczach inwestorów, których interesuje wynajem hal produkcyjnych i magazynowych czy też powierzchni biurowych. Nasza firma skupia ekspertów od budownictwa, negocjacji oraz procedur niezbędnych do realizacji projektów.

Dzięki dużej dostępności powierzchni magazynowych i biurowych, staramy się sprostać dynamice rozwoju firm naszych najemców i zapewnić sprawny przebieg procesów operacyjnych. Mamy też dostępne zasoby dodatkowych powierzchni na wynajem krótkoterminowy i zawsze przy większych potrzebach możemy pomóc najemcom w szybkim zorganizowaniu takiej dodatkowej przestrzeni magazynowej.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertami najmu

PARKOWANIE

Na terenie OCL istnieje strefa płatnego parkowania i obowiązują ściśle określone zasady parkowania pojazdów. Tworzenie stref płatnego parkowania, to nie tylko potrzeba zapewnienia bezpieczeństwa i porządku na obiekcie, ale także konieczność zapewnienia możliwości dojazdu oraz rozładunku dla naszych Najemców.

Zasady, opłaty za postój i parking znajdują się w REGULAMINIE FUNKCJONOWANIA PARKINGU NIESTRZEŻONEGO  NA TERENIE OPOLSKIEGO CENTRUM LOGISTYCZNEGO SP. Z O.O. W OPOLU PRZY ULICY GŁOGOWSKIEJ 41

Na wszelkie pytania dotyczące kart parkingowych, abonamentów odpowiada Anna Stokłosa w biurze OCLKONTAKT

USŁUGI DODATKOWE

Oferujemy szeroki pakiet usług dodatkowych dostosowanych do specyfiki obiektu i zdiagnozowanych oczekiwań Klienta.

Zapewniamy dostępność usług takich jak:

  • wynajmu sali konferencyjnej na szkolenia, spotkania w większym gronie czy rozmowy kwalifikacyjne,
  • wynajmu krótkoterminowego przestrzeni magazynowej,
  • odbioru/wysyłki przesyłek w imieniu klienta,
  • usługa wirtualnego biura w Opolu,
  • zlecenie wykonania podstawowych materiałów promocyjnych, reklamowych jak np. logo, wizytówki, ulotki, plakaty itd.
  • usługi zamawiania materiałów biurowych, chemii, innych…
  • usługi transportu/przeprowadzki
  • usługi rozładunku i załadunku,
  • usługi konfekcjonowania, przepakowywania,
  • fulfilment dla e-commerce, sklepów internetowych, e-sklepów,
  • usługi remontowe,
  • dostosowanie przedmiotu najmu do wymagań klienta,
  • usługi sprzątania,
  • usługi odśnieżania,
  • usługi ogrodnicze/koszenie

Doświadczenie i zaangażowanie pracowników, posiadany sprzęt i wsparcie technologiczne gwarantuje naszym Najemcom wysoką jakość usług. Jeśli szukasz innych specjalistycznych usług zapytaj nas o ich dostępność.

SPECJALISTKA DO ZADAŃ SPECJALNYCH

Skontaktuj się z nami

biuro wirtualne Opole opolskie
Anna Walczyk

Zarządca nieruchomości
telefon: +48 77 401 90 04
komórka: +48 509 828 078

Wyślij wiadomość
Piotr Merta
Piotr Merta

Dyrektor Zarządzający
telefon: +48 77 401 90 04

Wyślij wiadomość

© 2020 Opolskie Centrum Logistyczne

All rights reserved.