Wirtualne biuro
WIRTUALNE BIURO W OPOLU
Rozpoczynasz działalność gospodarczą lub chcesz obniżyć koszty już istniejącej?
Skorzystaj z usługi Wirtualnego Biura w Opolu!
Przy minimalnych kosztach zyskujesz realny adres dla swojej firmy – ul. Głogowska 41, 45-315 Opole – w opolskiej strefie biznesowej z dostępnymi miejscami parkingowymi. Przejmujemy obsługę biurową twojej korespondencji, czy przesyłek. Każdy z pakietów zaspokoi indywidualne potrzeby klienta. Jeśli zaproponowane opcje Cię nie przekonują, to skroimy Twój indywidualny pakiet na miarę Twoich potrzeb.
Dlaczego warto z nami?
Redukcja kosztów związanych z wynajmem, utrzymaniem lokalu i pracownika biurowego
Reprezentacyjny adres, który poprawi wizerunek Twojej firmy i pozwoli zbudować większe zaufanie
Doskonałe miejsce do spotkań z klientami
w biznesowym środowisku
DOSTĘPNE PAKIETY
Starter
- adres rejestracyjny i korespondencyjny firmy
- odbieranie korespondencji zwykłej, poleconej
- powiadomienie o korespondencji/przesyłce w dniu odbioru
- dedykowana tabliczka z logiem lub nazwą firmy do oznaczenia sali konferencyjnej
- dostęp do sali konferencyjnej (1h/miesiąc)
Standard
- adres rejestracyjny i korespondencyjny firmy
- odbieranie korespondencji zwykłej, poleconej
- odbieranie przesyłek kurierskich (max 4 szt/miesiąc)
- powiadomienie o korespondencji/przesyłce w dniu odbioru
- skanowanie korespondencji
- dedykowana tabliczka z logiem lub nazwą firmy do oznaczenia sali konferencyjnej
- dostęp do sali konferencyjne (2h/miesiąc)
Professional
- adres rejestracyjny i korespondencyjny firmy
- odbieranie korespondencji zwykłej, poleconej
- odbieranie przesyłek kurierskich (max 5 szt/miesiąc)
- powiadomienie o korespondencji/przesyłce w dniu odbioru
- skanowanie korespondencji
- własny mini magazyn 1,5 m2 na przesyłki z dostępem 24/7
- dedykowana tabliczka z logiem lub nazwą firmy do oznaczenia sali konferencyjnej
- dostęp do sali konferencyjnej (3h/miesiąc)
CO WARTO WIEDZIEĆ?
Najczęściej poruszane kwestie we współpracy z Klientami
UMOWA
Umowa określa zasady świadczenia usług oraz praw i obowiązków stron. Po zapoznaniu się z potrzebami klienta, ustaleniu zakresu oczekiwanych usług możemy przedstawić propozycję umowy. Minimalny okres współpracy to 6 miesięcy.
Posiadamy trzy pakiety świadczonych usług i sam decydujesz, który pakiet wybierasz. Możliwe są modyfikacje pakietów, by jak najlepiej spełniały potrzeby klienta. W trakcie trwania umowy, możesz skorzystać z naszych pozostałych usług i otrzymasz na to korzystne rabaty.
Wszystkie formalności i umowę można zawrzeć zdalnie. Potrzebne będą do tego dane firmy i osoby podpisującej umowę.
WŁAŚCIWE URZĘDY
Po zarejestrowaniu firmy pod danym adresem Urząd Skarbowy przeprowadza kontrolę czy firma znajduje się w miejscu, które wskazała jako siedzibę. W takim przypadku urząd prosi o przedłożenie umowy najmu i zadaje kilka pytań dotyczących funkcjonowania danej firmy. Wszystkie kontrole przechodzą z pozytywnym wynikiem.
Osoby prawne, podatki CIT i VAT rozliczają w Urzędzie Skarbowym właściwym ze względu na siedzibę. Osoby fizyczne podatki PIT i VAT rozliczają w Urzędzie Skarbowym właściwym ze względu na miejsce zamieszkania. Spółki cywilne rozliczają się z urzędami właściwymi ze względu na ich siedzibę.
KORESPONDENCJA / PRZESYŁKI
Przy zawieraniu umowy, podpisujemy również pełnomocnictwo upoważniające do odbierania przesyłek od listonoszy i kurierów. To ty decydujesz jaki rodzaj przesyłek możemy dla ciebie odbierać: listy zwykłe, polecone, przesyłki kurierskie, większe przesyłki np. na paletach przy spełnieniu odpowiednich warunków. W ciągu 24h poinformujemy Cię o odebranej przesyłce (e-mail, sms, wiadomość na WhatsApp itd.). Jeśli sobie życzysz możemy od razu skanować dla Ciebie całą korespondencję. Bardzo ważne dla nas jest byśmy mieli Twoje aktualne dane kontaktowe. Dzięki temu szybko otrzymasz od nas wszystkie informacje. Zgromadzone przesyłki możesz odbierać w czasie naszej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00. Istnieje też opcja wysyłki całej poczty zgromadzonej w miesiącu pod wskazany przez klienta adres.
SALA KONFERENCYJNA
Dysponujemy salą konferencyjną dla maksymalnie 15 osób. W zależności od wybranego pakietu oferujemy Ci darmowe korzystanie z sali. Po wykorzystaniu limitu bezpłatnych godzin każda kolejna godzina płatna jest w kwocie 30 zł netto. Salę możesz zarezerwować mailowo z 48-godzinnym wyprzedzeniem.
W trakcie wynajmowania sali konferencyjnej dedykujemy Ci tabliczkę z logiem lub nazwa firmy dla oznaczenia wykorzystywanej przez ciebie sali do spotkań, rozmów kwalifikacyjnych, szkoleń lub codziennej pracy.
MINI MAGAZYN / KONTENER MAGAZYNOWY
Dysponujemy na terenie OCL w Opolu przy ul. Głogowskiej mini magazynami o powierzchniach od 1 do 18 m2 oraz kontenerami magazynowymi o powierzchni 28,5 m2.
Pełna oferta mniejszych magazynów
Przy korzystaniu z usługi wirtualnego biura na preferencyjnych warunkach możesz wynająć od nas te mniejsze powierzchnie magazynowe. Będzie to konieczne, jeśli potrzebujesz w ramach usługi wirtualnego biura przyjmowania większych przesyłek kurierskich czy przesyłek na paletach itd. Możemy zadbać dodatkowo o rozładunek, transport, przepakowywanie, załadunek czy wysyłkę wybranej części lub całości ładunku dalej pod wskazany adres.
USŁUGI DODATKOWE
Oferujemy szereg usług dodatkowych przy korzystaniu z usługi wirtualnego biura w OCL. Indywidualną wycenę pod potrzeby klienta przygotuje nasz dział obsługi. Proponujemy dodatkowo:
- zlecenie wykonania pieczątek
- usługi/doradztwo z zakresu księgowości, prawa, marketingu (offline i online)
- zlecenie wykonania podstawowych materiałów promocyjnych, reklamowych jak np. logo, wizytówki, ulotki, plakaty itd.
- zlecenie zamówień materiałów biurowych i innych
- wynajem mini magazynów i kontenerów magazynowych
- usługi transportu/przeprowadzki
- usługi rozładunku i załadunku
- usługi wysyłki paczek/przesyłek pocztowych
- usługi konfekcjonowania, przepakowywania
- fulfilment dla e-commerce, sklepów internetowych, e-sklepów